Het kan voorkomen dat het door jouw gekochte product niet helemaal naar wens is of dat je een vraag hebt. Heb je een vraag of opmerking over de kwaliteit van een artikel, neem dan contact met ons op via Contact. Vergeet niet om het factuurnummer te vermelden in de mail.

In principe zit er geen garantie op een tas of product uit onze webshop. We kunnen het product niet terugsturen naar de producent voor vervanging of herstelwerkzaamheden, ook niet voor herstelwerkzaamheden door normaal gebruik die slijtage in de hand werken. Alle producten die wij versturen worden voor verzending fysiek gecontroleerd op defecten. Ieder item is handgemaakt van natuurlijke materialen of hergebruikte materialen. Daardoor kunnen tassen afwijken van een getoonde tas op de website. Balivie kan niet aansprakelijk worden gesteld voor afwijkingen van het product, kleur, vorm of motief van de binnen voering. Ook kunnen er geen rechten worden ontleend aan getoonde producten op de website van Balivie. We vragen je om begrip te hebben voor het vakmanschap van de producent en de daardoor ontstane verschillen. Dit maakt iedere item in onze webshop uniek.

Mocht een tas of product wel beschadigd zijn stuur ons, als dat mogelijk is, foto’s van de beschadiging. Wij zullen deze dan beoordelen. Is de klacht gegrond dan kun je de tas of het product terugsturen. (De verzendkosten van het terugsturen zijn wel voor jouw rekening.) We zullen je dan zo spoedig mogelijk een nieuwe of vervangend product opsturen.